Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

Hajni utazik

21.01.18

2018. január 21. - Handzsika

Na hali mindenki,most már Myanmarban vagyok amit régi nevén Burmának hívnak.az ide vezető utat nevezhetném normálisnak is de nem.sajnos tegnap este kezdődött az ámok futás..miután végig küzdöttük a szabóság dolgot otthon 2.utitárs (Edina) lecsapott a bicskámra teljesen váratlanul és egy műanyag palackotvszabdalt vele.majdnem sokkot kaptam!�mondom mi a szart csinálsz vele?ő:nem mindegy?ez svájci,ennek mindent bírni kell!WTF,!!!!EZT NEM HISZEM EL...persze szerettem vokna egy taxit rendelni a reptérre reggelre de mire eszembe jutott már letusoktam és "neglizsébe" öltöztem senki nem akart lemenni.újabb ok h ne legyen nyugodt iccakám mert ki tudja h jutunk ki...nem részletezném a reggeli viszontakságokat de valahogy mindenki lerugdosta a bőröndöt a 3. Emeletröl...kérdezem az éppen alvó portást mennyiért hívan taxit a reptérre.a válasz,500 thb...uhhhhakkor inkább kiállítom Edinát az utcára hátha....���nem kellett sokat menni mert kb 50 méter után 1 bácsi (kb 50 éves)���kiabal h 400 thb...oh mondom az sok és megyek tovább,2 lépes utàn lealkudta magának 300ra...nem tudom valqha utazgam e ennyiért a reptérre.de jó fej volt.elmesélte h dokgozott Myanmarban,Laoszban és Kambodzsában is.idáman megérkeztünk a reptérre jb másfél órával korábban,én lefeküdtem 4 székre és alvást színleltem..,mikor szólìtottak h gyerünk adjuk fek a csomagor akkor elintéztük majd egy laza keves regbelure és màr a gépen is ültünk.minden zőkkenő mentesen ment addig míg le nem szálltunk Mandalay repterén...nem azzal volt a gond h tömeg lett volna mert a n3mzetközi reptéren csaj egy db gép állt a mienk...ilyet utoljára Indoneziában láttam�� a baj ott kezdődött h Edina nem thdta kitölteni a imigration kártyát a gépen majd miután 2szer megkérdeztem h megvan minden cucca e a gépen,kiderűlt h fenn maradat a szivecskés párnája a gépen.így már a vízum hivatalból elkezdett visszabrohanni hogy feltépje a gép ajtaját és vissza szerezze a párnát.igen csak  ehhez vokt hozzá fűzni  valója a katonáknak is....utána vetették magukat és majdnem leteperték mire kiderült h mi történt...ezzel csupán csak 1 órát vesztettünk..a lényeg h meglett a szállás 4000helyi pénzert fejenként aji kb 3 dolcsi.kb másfel óra alatt felfedeztük a környéket..kicsit olyan mint india,nincs maja hely,nincs bolt...lehet fogyókúda lesz???     De nem!találtunk egy bazi jó éttermet ahol kb 800 ft egy fő kaja és 180 ft a sör ����� és bazi jó volt minden...posztolnék kepet de valamiért nem megy..,az este lezárasaként Edina hanyás rohamot kapott a szobaban elhelyeztt naftalin bkgyóktól..nem tudom mièrt,de lehet ráparázott mert kindtam h lehet csótányok fognak szaladgálni hiszen nem vélet,en h ennyit kiraktak...na mindegy ennyi màra...kemény napok jönnek boxsi ha nem írok bàr úgy làtom nem nagyon olvassátok...���puszzz

A bejegyzés trackback címe:

https://hajniutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr2013592643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam Vertes 2018.01.23. 08:52:39

Olvassuk Hajnikám! Újjad begyének digitális gyümölcsei pixeltengerként lebegnek reggelente monitoromon. te csak írj bátran!

holkri 2018.01.23. 09:15:28

Olvassuk eletem dontworry. te csak utazgass. en nem tudok olyan szofisztikaltan fogalmazni hajnalok hajnalan mint egyetlen testverked, igy csak bologatok :)
süti beállítások módosítása