Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

23.01.2018

2018. január 23. - Handzsika

Hahó európa!csodás napra virradtunk!Edinavaddisznó köhőgésére...igen tudom paraszt vagyok!de otthonról már úgy jött el h éppen gyógyul,de Nemecsek Ernő nem köhögött ennyit a tüdő bajával mint ő...és mindezt hajnali 7kor...ezért aztán nem használok ébresztőt mert menetrend szerűen érkezik.szerinte vagy a naftalin golyóktól(nyilván nem a csótányoknak tették ki)vagy az 5.emeletre felszálló benzin bűztől köhög.a 2.különösen érdekes mert tegnap másfél órát gyalogoltunk millió teherautó és motor között de semmi baja nem vokt..na mindegy.a tegnap lestoppolt utcai sofőr a megbeszélt időben itt volt,fél 9re.nagyon kedves fiatal srác.elmentünk több pagodát megnézni Mandalaytól messzebb,tényleg döbbenet h mikor egy hegy tetejéről szét nézel és csak zöldet és arany színű pagodákat látni. Voltunk egy selyem szövő manufaktürában is,bakker nagyon durva ahogy csinálják a szövetet.van videó és kép is amit sajna itt nem tudok megosztani mert a telefonom nem kacsolódik a tablettel.. elmentünk egy kisebb településre ahová a folyón egy lyan rozzant ladikkal mentünkmát amit még sosem láttam.a sofőr egy madzaggal húzta be a motort majd a lábával kormányozta a járgányt...a vìz szintje 10 cm-re volt a csónak szélétől.Ja persze még 2 robogót is felraktak valahogy rá.dentiszta Indiana Jones volt...szerencsésen átértünk és partra szálltunk.itt már lovas szekerek vártak minket hogy körbe vigyenek a településen.bakker a vadnyugat lehetett ilyen..viszont a csigolyáim ugyanúgy a helyükre rázódtak mint az indonéz motorcsónakkal...üzenem Dr.Ottónak h meggyógyultam���ersze Edina külön lovas szekérrel ment mert sajnálta a lovat amí húzza és szerinte 3 nagy darab nőt ne cipeljen már...ezért aztán mindannyian fizethettünk többet a normál árnál...de a ló életben maradt.nagyon szép volt az egész és annyira nem is volt sok túrista,de itt màr láttunk feher embert.a vissza hajókázást is megúsztuk,majd a parton ettünk egy laza kaját,én ugyan ma nem sokat ettem mert reggelire 2 kanál rizs vokt majd ebédre a tésztás zöldség levss (igaz fél 4kor)de jól bírom...ég a zsír! A nap lezárasaként elmentünk egy bazi hosszú fa hídhoz ami a széles folyón ível át..(u bien bridge)hát a híd szép volt de nyomorultul tele vokt emberekkel...majd vissza a szállasra..mivel a csajok már jól laktak és nem akartak kajálni vettem egy zacskós levest a boltban...de végül az sem fogyott el..

Holnap busszal utazunk tovább Baganba ami egy csodás hely lesz,reményeim szerint.sofőrünknek kifizettük a 8000ftos díjat de adtunk neki borravalót is mert negyon jó fej volt.na holnap utazás...de nem korán kelés...juhujjjj

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam Vertes 2018.01.25. 07:26:59

Megmaradt a leves? Tekintve, hogy minden ázsiai túrádról zacskóslevest hozol nekem ajándékba, így legalább azon már nem kell aggódnod, hogy nekem mit veszel.. :)