Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

Hajni utazik

19-20-01-2018

2018. január 20. - Handzsika

Na halihó mindenkinek!

Most két napot egybe írok le mert annyiea sok minden nem történt..még nem ejtettem szót utitársaimról akik ketten vannak.Bàr nem kérték nevük elhallgatását azert csak a keresztneveket írom le,van egy Eta és van egy Edina utazótárs.Előbbi halk szavú másik nem...de nem hozzák a dolgot egyensúlyba.de mindegy mert elkezdtük a kiképzését.,de nem biztos h könnyü lesz.

Tegnap a csajok befizettek egy túrara így szabad napom volt ami jól is telt egészen fél 6ig mikor is meg kellett volna érkezniük...egy darabig nem zgultam de mikor még fél 7kor sem kerültek elő...már fél 9 volt mikor a rendőrséget akartam hívni.lejátszottam mindent magamban,kinyírták őket,baleset volt...az nem jutott szembe h elrabolták őket mert Edina hangja felveri az egész várost ha vmi gond van �� végül megérkeztek 9kor...lecseszés gorombán megvolt mert hogy hívtam Edinàt 2szer,smst küldtem de semmi...kiderült hogy direkt nem vette fel mert 2 font percenként.köszi baszki!!!

Na de előkerültek...ezek után Edina elkérte a vadi új biçskamat gyümi szeletelésre amivel egy percen belül szét metszette az ujját így még elsősegélyt is nyújthattam..egyre jobb...vidám kis nap volt...

Még este bemenünt a Kha San roadra mert Eta előző nap egy szabóságban kosztümöt varratott,én addig kinn vátam,de mivel elfáradtam leülte a szomszédos masszázs és halpedikürös székére...annyira nem örült de nem szólt semmit..egészen addig míg mjött egy német pár akikmtanakodtak h kipróbálják e a halacska rágcsát v nem..,de előkotortam fergeteges német tudásomat majd elmondtam nekik h ez itt a legjobb hely ha rágcsálni akarják magukat a halak által...befizettek.a madamnak ő meg vidáman mosolygott.ezután érkezett 4 francia akiket szintén meggyőztem hoygy jó lesz nekik ez a hal nyammogás..madam nagyon boldog volt...én is mert vidáman ücsörögtem a székén amit amúgy senki nem tehet meg.,,

Ma 20án kimentünk a hétvégi piacra.kemény voltam mert mondtam a csajoknak h szabad foglalkozás van ìgy mindenki mehet amerre lát.

Viszonylag rendben lezajlott,nem vesztek el és kisebb súrlódásokkal megúsztuk.

Este elmentünk a kosztűmért kisebb nagyobb hibák voltak.eleve ami vicces volt h burmai szábászat volt...az sgy dolog h nem teljesen azt csinálták amit Eta rendelt de mivel balhéztunk mindták h 1 örán belül kijavítják.na ebből 1 és 3/4 lettazért egy nyakkendőt belealkudtam vígaszdíjként majd távozásként kérdeztem a csávót h van tesód Burmában? (Tudta h másnap oda megyünk)persze nincs neki..mondom kezdek félni a burmai emberektől mert nem annyira vo,t megbízható ez a szolgáltatás.persze biztosított h nagyon aranyosak a burmai emberek..na mondom kana milyen?ó remek,rizs,tészták stb...és mondom a sör?na ott felcsillant a szeme,h igen!myanmar beer a legjobb!na ķíváncsi leszek...

Na hirtelen ennyi,még taxi nincs reggelre mert elfelejrettem beszélni a portással,de majd lesz valami.néztem ugyan egy helyi busz járatot de nem vagyok benne bkztos...

Na reményeim szerint holnap Myanmarbol jelentkezem izgalmasabb storykkal��-

A bejegyzés trackback címe:

https://hajniutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr8713590599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása