Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

Hajni utazik

01.18.2018.

2018. január 18. - Handzsika

3.nap

Na megint eltelt egy nap...kicsit unalmas volt és annyira nem is.szóval a hölgyek tegnap este 9kor lefeküdtek és reggel negyed 10kor keltek.én kicskt korábban és lementem teázni a lobbyba.Öcsém megjegyezte hogy nyilván valami chardoney szerű cucc volt.hahahaha...nem.

Mire visszamentem csajok felébredtek és kb egy óra múlva már indultunk is.az eredeti terv szerint ma  egyedül mennekn Grand Palaceba és Wat Phoba.de mivel tegnap nagy volt az izgalom elfelejtettük megvenni a holnapi túrájukra a jegyet ezért reggel azzal kezdtünk.majd útjikra engedtem őket...énnis elindultam egy helyre amit még nem nézzem meg soha Bangkokban a hajnal templomát.szerencsére létezik a google map így beütöttem hoygy melyik busszal tudok odamenni.ez addig rendbennis volt míg egy buszmegállóban ŕájöttem hogy nincs is ilyen busz...köszi google map�� ezért megkérdeztem egy helyi lakóst hogy tudnék eljutni a túlpartra,a megoldás egyszerű volt,menj egyenssen majd ott a folyó és 4 Thb ért átvisz a ladik.ez rendben is volt.kicsit titanic feeling volt de megúsztam.a templom csodaszép volt bár éjjel szebb kivilágítva.kicsit elbarangoltam a sikátorokbannhoby vki ebéd után nézzek.,jól is jártam mert találtam egy helyi kifőzdét ahol mennyei jalas rizst etttem.

Délután bementünk a kínai negyedbe ami kicsit hosszúra sikerült de azért jó volt,majd a metró állomás felfedezése után végre eljutottam gasztro celebünk által ajánlott (Fördös Zé) street food hekyre,ami baromi jó volt csak épp bezát..vagyis egy hely vokt nyitva és ott sikerült megkajákni.mondjuk amit én rendeltem az pont elfogyotr de ilyeneken nem akadok fenn...este egy kis sétálás volt majd vissza a szálĺásra..hoknap egyedül rohangálok és önmegvalösítok�

Mára ennyi..,sawadee ka�

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajniutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr5313586521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása