Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

Hajni utazik

22.01.2018

2018. január 22. - Handzsika

Na halihóóó...lattam otthon esett...itt dög meleg van és por,szmog (kosz nem,legalábbis nem feltűnő)és büdős sem.talán a vadnyugathoz tudnám hasonlítanikicsit motorizálva.vagy indiához.az emberek kedvesek amúgy mert ha mosolygok akkor ők is azt teszik sőt a picuri gyerekek kezével integetnek.mintha sosem láttak volna fehér embert!elég durva...utoljára indiában éreztem ezt.de itt legalább nem akarnak fotózkodni,viszont boldogok ha te fotózod őket.vegyes érzéseim vannak mert tényleg katasztrófa a vàros.nagyon sok teherautó és motor van az utcákon nem sok ember,járda nincs így a kocsik között mászkálunk.ma mentünk 17 km-t megneztünk több pagodát és társait.ebből 2 kiemelkedően szép és nagy vokt.az utolsónál szerencsére elkaptuk a naplementét ami nagyon híres ezen a helyen...hát nem tudom,de nekem mindenhol ugyanaz a nap megy le..amúgy nem volt nagy szám,mert narancs,majd pirosas volt végül csak lement a hegyek mögött��az árak tényleg nagyon occsók,ma mosattam kb 3 kg ruhát kb 800 ftért...de 10 óra alatt kész lett és illatos...kaja víz sör vicc àron.Eta vett egy kést 150 ft értékben.ja mert Edina kitalálta h akkor az én bicskámat használja majd ezért Eta példát akart statuálni h ő biha vesz egyet h ne az enyémet használja..,erre Edina vett egy akkora papayat mint a feje,ez komoly!!és közölte h majd a bicskámmal felvágja...mondtam h bátran vigye le a reggeliző szobába és vàgassa fel ...szerinte ezt a szobában megcsinálja..na mindegy.a bicskámat nem adom..,vissza térve a szmogra..gondolkodtam h elhozzam e a remek maszkjaimat..de lersze otthon maradt mert minek hozzam ki hiszen itt nyugi van és nincs bűzös benzín szag.na ezt elcsesztem...viszont vidáman csodás színem van legalábbis a pólón kívüli részeken��

Azt csak mellékeskènt jegyzem meg h a reptérről a kisbusz fejenként 4000kya ért hozott be ami kb 800 ft...vicces árak vannak.aji pozitívum,hogy itt semmit nem fogok vásárolni.nincs költekezés��

Holnapra találtam az utcán egy csávót akinek van kocsija és 3 környékbeli helyre elvisz itteni pénzért 40.000ért ami 3 före 8000ft...reggeltől estig...naaaaa szóval jó vagyok ebben is ...(remélem itt lesz a csávó reggel ���)

Hirtelen ennyi pusszzzzzz

A bejegyzés trackback címe:

https://hajniutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr6913595261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása