Burma - Laosz kaland

Hajni utazik

Hajni utazik

25.01.2018.

2018. január 25. - Handzsika

Na hali mindenki,itt Baganban ugyan bazi szar a net viszont a hely eszméletlen jó!a vadnyugat ötvözve aznezer évvel ezelőtti helyszínnel.hihetelen nyugalom és keves ember van.már a megerkezéskor látszott h nem lesz tőmeb ami királyság!igaz a legtöbb úton homok van (kivéve a fő út)de ettől szep az egész.reggel megint időben volt ébresztő bár felvettem egyik lakótársam horkolását és be sis akartam állítani csengőhangnak,de erre nem volt szükség mert másik módon gondoskodott az ébresztésről.hiába az emberi elme kifogyhatatlan�

Reggelire egy eszméletlen finom kukorica levest ettem amit megtömtem "légüres térrel-by Atesz,remélem így hívja,ugye Kriszta?��)ez amúgy frissen vágott koriander,majd metélőhagyma,tempura,chili és keves űveg tészta.mennyei volt! Utána vart minket a nagy kaland hogy kibéreljük az abszolut környezetbarát elektromos motorokat.ez rendben is ment és kisebb botladozások után mindenki belerázódott.a gond csak az volt hogy,minden 100 méteren volt egy sztyupa vagy pagoda ahol megálltunk.de azért volt mit megcsodálni!és Bagan tényleg olyan mint a képeken!millió pagoda míg a szem ellát.láttam neten h lehet hőlégballonozni és onnan iGazán csodálatos a kilátás,de valahogy sehol nem láttam ajánlatot rá.persze lehet itt is voltak problémák ezzel...kora délután rátaláltunk egy helyi kajáldára ahol nagyon érdekes kaját ettünk,padlizsános curryt kertünk de mindenféle cuccot kaptunk hozzá.super hínár meg zöldség...miután végeztünk az ebéddel,lazan pihengettünk amikor 2 csodás fiatalember odajött hozzám hogy szeretnének egy fotót készíteni velem mert nagyon tetszik a göndör hajam.nos nem vagyok meggyőződve h pint a hajam vonzotta őket de persze bele mentem egy fotóba...az egyik fiú(volt vagy 22 éves)megfogta a kezem a másik csak állt melkettem és végtelen boldogok voktak.és én is...lehet életemben utoljára akart velem húszon éves fiú kőzös képet������de itt nem volt vége!cserébe amiért engedtem egy közös fotót oda hoztak egy nagy adag kaját (amit meghagytak)hogy nekem adják .imádtam őket! Aztán hirtelen megint egy udvarkóm akadt kb 8 éves aki szintén szekfizett velem...szuperszónikus napom volt.aztán még motoroztunk egyet és haza felé vezető úton megpillantittam egy magas romot aminek a tetején már gyülekeztek az emberek a  naplementéhez..így felmásztunk a tök sötét lépcsőkön és csodás kilátas tárult elénk.tényleg több száz sztyupa látszödott a messzi távolban..

Mondanam h ezután meg milyen szep élmenyek vartak,de nem...Edina ott hagyott minket ezért Etával beültünk sörözni.és tök véletlenül szóba kerükt hogy akkor holnap js robogózunk.én meg mindgam h mit aggódsz mert csak hoknap ugán meste megyünk tovább 1 iccakai busszal.de ő mondta h nem ,holnapra kell buszjegyet venni.na ezen padlót foggam mert itt bazi jól éreztem magam.de nem volt mit tenni kerestünk egy krodát ahol rövid telefonálgatás után kiderült h napi 1 járat megy Inla tóhoz és mar csak 4 hely maradt...na akkor gyorsan jegy intézése...már csak egy vacsi maradt mára és az esti sörözés...

Holnap rohadt hosszú nap ,esz..,este fél 9kor indul a busz és reggel 6 ra ér oda,.,

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajniutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr8713600579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vértes István 2018.01.29. 13:38:25

jan. 29. Nos az indiai utadnál már jeleztem dátummal kezdhetnéd, bár a levél címjegyzékében szerepel dátum.
Hála Isten van ami emlékezet Pátkára. Ott úgy néz ki lesz valami útfelújítás. A tavon való termesztés izgalmas lehet. Jó lenne ott lenni, jó kis időutazás lehet. Pussz.
süti beállítások módosítása